Hiinas kulutati 2016. aastal toidu koju tellimisele üle 24 miljardi euro
Hiinas telliti 2016. aastal toitu koju 176 miljardi jüaani (24 miljardi euro) eest, väidab Hiina uuringukeskuse esmaspäeval avalikustatud küsitluse tulemus.
Bigdata-Research võrdles viimase kahe aasta turuandmeid ning leidis, et toidu koju tellimine kasvas 2016. aastal 361 protsendi võrra, kirjutab ifeng News. Toidu tellimise trendi on kiirelt kasvatanud mobiilse interneti levik. 79 protsenti toidu tellijatest tegi seda enam kui korra nädalas, 47 protsenti tellisid toitu kolm korda nädalas.
Toidu tellimise platvormide kõige sagedasemad kasutajad on kontoritöötajad ja tudengid, moodustades vastavalt 62 ja 29 protsenti kõigist tellijatest. Kõige enam tellitakse toitu koju Shanghais, Pekingis ja Shenzhenis.
Toidu tellimise teenustest on Hiinas saanud suur äri, kõige populaarsem on Ele.me rakendus, kes palkas hiljuti oma reklaamnäoks NBA tähe Kobe Bryanti.