Vanakooli tarkustest on teada, et rasvased toidud aitavad leevendada pohmelli. Seda sellepärast, et rasvane toit aitab kiiresti tõsta veresuhkru taset, kuid leevendust on selleks vaid ajutiselt. Vaatame üle tervislikumad variandid, mis ravivad efektiivsemalt pohmelli või aitavad pohmelli sootuks ära kaotada.
  1. Söö mett. Mesi aitab taastada veresuhkru taset ja võitleb pohmelli tunnuste vastu.
  2. Tarbi C-vitamiini. Apelsinid, mandariinid või muud tsitrulised viljad on suureks abiks. Kui võimalik joo rohkelt tsitruselist puuviljamahla.
  3. Söö üks mõnus rasvarikas hommikusöök, näiteks praetud munad peekoniga, soolane praetud heeringas või luba endale midagi kiirtoidu restoranist. Nimetatud toit sisaldab palju suhkrut ja kiireid süsivesikuid, mis tõstab veresuhkru taset ning laseb meil end veidi paremini tunda.
  4. Joo piparmündi- või kummeliteed - need aitavad ärritatud kõhtu rahustada. (Seda eriti juhul, kui sul on süda paha!)
  5. Pohmelusega maitseb imehästi soolane supp - näiteks seljanka.
  6. Söö banaani - see taastab alkoholi tarbimise käigus kaotatud kaaliumi.
  7. Söö hapukurki või hapusid toite - hapendatud toidud on väga tõhusad mürkide kehast välja viimisel. Kääritatud toit sisaldab palju probiootikume ja ensüüme, mis aitavad seedeelundkonnas tasakaalu hoida ning tugevdavad ka organismi vastupanuvõimet.
  8. Tomatimahl sisaldab ohtralt naatriumi ja kaaliumi, mis aitavad ära hoida peavalu ja uimasust.
  9. Proovi piimatooteid - kiidetakse jäätist või tavalist piima. Piim aitab samuti taastada kehevedeliku varusid.
  10. Arbuus - sisaldab ohtralt vett, magneesiumi, kaaliumi ja vitamiine ning aitab puhastada organismi.

Ära kannata! Kümme toitu, mis leevendavad jaanijärgset pohmelli
Foto: Shutterstock


Oma Maitse