Kui sageli sa planeerid kiiresti toidupoest läbi hüpata, et paar elementaarset asja haarata ning poest väljudes vaatad hämmastusega neid kolme suurt kotitäit kraami ja mõtled, et kuidas see küll juhtus? Tere tulemast klubisse — sa ei ole sugugi ainuke, kellel nii juhtub!

Supermarketite kaubapaigutus ja isegi värviskeem on väga täpselt planeeritud sel moel, et rõhuda meie alateadvusele. Kavalate nippide ja trikkidega suunatakse meid ostma asju, mida me tegelikult sugugi ei vaja. Tagajärjena kannatab meie rahakott ja sageli ka tervis.

Kõige lihtsam viis vältida supermarketite strateegiaid on väiksemate poodide, turgude ja otse tootjalt tarbijale võrgustike eelistamine. Osavalt planeerides on võimalik sel moel rahuldada üsna suur osa oma toidu- ja tarbekaupade vajadusest. Sageli aga ei õnnestu meil ka parima tahtmise juures suurkaupluseid vältida. Sel juhul tuleb olla nutikas ja tähelepanelik ning märgata neid trikke, millega sind rohkem tarbima meelitatakse, vahendab Telegram.

KingitusOma Maitse