Praeguse vitamiinipõua ajal võiksime veelgi enam jälgida, mida sööme ja joome. Kodus tehtud mahlakokteil või smuuti tõstab toonust ja tagab energialaengu just siis, kui oled väsinud. Vitamiinid ning ergutavad mineraal- ja kiudained tugevdavad immuunsust, puhastavad ja tervistavad organismi.

Mahlakokteili ja smuutit saab valmistada peaaegu igast küpsest puu- ja köögiviljast või sügavkülma pandud marjast. Järgnevates retseptides märgitud kogused on ligikaudsed, sest kõik oleneb viljade suurusest, maitsest ja mahlasisaldusest.
Smuuti jaoks puhasta, koori ja tükelda puu- või juurviljad. Pane kõik koostisosad kannmikserisse ja töötle ühtlaseks. Vala sobivasse klaasi ning serveeri.
Mahlakokteiliks puhasta, koori ja tükelda puu- või juurviljad. Pressi kõik koostisosad mahlapressi abil. Vala meelepärasesse klaasi ning serveeri.

Jõujookide segud

MAHLAD

Eksootika-mix
2 kiivit, 0,5 greipi, 2 ananassiviilu

Terviseparadiis
2 porgandit, 1 väike peet, 1 sellerivars, 1 õun, 1 tl oliiviõli

Vürtsikas küllus
1 paprika, 0,5 apelsini, 1 cm tükk ingverit

Astelpajumaius
250 g astelpajumarju, 125 g rohelisi viinamarju

Meeldiv üllatus
1 väiksem bataat ehk maguskartul, 1 pirn, 2 porgandit, 3 brokoliõisikut

Sametine rohelus
0,5 avokaadot, 1 sl laimimahla, 0,5 hapukamat õuna, 1 väike peotäis nisuorast, 1 dl vanilli-sojajooki

SMUUTID

Mustika-jõhvikasmuuti
1 dl (külmutatud) mustikaid, 1 dl jõhvikaid, 2 dl hapupiima, 1 sl müslit, 1 sl vedelat mett

Sidruni-kohupiimasmuuti
1 sidruni mahl, 0,25 tl sidruni riivitud koort, 2 sl vanillikohupiima, 2 dl vanilli-sojajooki

PromoOma Maitse