"Lisasime menüüsse magustoite, eelroogasid ja salateid ning valmistame endiselt kõik, mis võimalik värskest toorainest kohapeal," lisas Parm.

Uulitsa kaasasutaja Mario Pärn märkis, et inimesed on toidutrendidest aina teadlikumad.

"Mida aeg edasi, seda rohkem osatakse värsket ning kvaliteetset maitseelamust hinnata. Just seda soovimegi pakkuda Uulitsa brändi all nii uues Soo Tänavatoidurestoranis, Kadaka Tänavagurmees kui ka mujal," märkis Pärn.

Uues menüüs on 15 erinevat burgerit ja kümmekond salatit ning taimetoitu. Kohapeal valmistavad kokad iga päev 7 erinevat kastet. Tagasi on klientide lemmik vürtsikas chorizo ja uudisena kodumaisest toorainest mustikaglasuur ning Uulitsa estragonimajonees.

"Kaks ja pool aastat tagasi Kadaka Tänavagurmeed avades ei kujutanud me ette, et tänavatoit saab lühikese ajaga nii populaarseks. Mujal maailmas algas see revolutsioon natuke varem ja kiirtoidu kuvandiga burgerist on saanud täiesti restoranikõlbulik gurmeeburger, mis inspireerib kokkasid igas maailma otsas, sealhulgas ka Kadaka teel ja Soo tänaval," rääkis Parm.

Tulevikuplaanidest rääkides jäävad Parm ja Pärn realistlikuks ning nendivad, et maitseelamuse pakkumine külalistele on kõige olulisem.

"Plaane ja mõtteid jätkub, hetkel oleme kindlad, et tahame avada veel mõne uue toidukoha," lisas Pärn.