See on suur tunnustus suure töö eest. Võidud näitavad, et me liigume õiges suunas ning meie eesmärk pakkuda klientidele nii maitse- kui ka teeninduselamusi on täitunud. Igale restoranile on tähtis saada mitmekesist ja konstruktiivset tagasisidet, mis on aluseks restorani arengule. Silverspooni võite võtame just täpselt sellena – võimalusena kasvada koos klientidega. Kindlasti ei tähenda see nn loorberitele puhkama jäämist vaid püüame aina rohkem ja paremini klientideni tuua kõrgetasemelisi kogemusi.

Mida olete restoranis, menüüs ja teeninduses teinud viimastel aastatel teisiti, et nüüd silma jääda?

Aastaga oleme hakanud aina rohkem panema rõhku veini osakaalule toitude serveerimisel ning mõtestama toidu ja veini harmooniat kui ühte tervikut, kus mõlemad pooled üksteist toetavad. Oleme teinud menüü rohkem varieeruvaks – pakkudes klientidele nii klassikuid kui ka riskantsemaid ja põnevamaid valikuid. Oluline osa on enesearendusel tutvuda erinevate riikide kulinaaria ja veinikultuuriga, seetõttu on olnud viimasel aastal ja on ka edaspidi meie eesmärgiks saata Horisondi kokkasid ja sommeljeed väljaspoole Eestit õppima ja ennast täiendama.

Samuti on Horisondi teenindusmeeskond aastaga väga palju arenenud. Me panustame palju oma teenindajate teadmistesse veinist, toidust, teenindusetiketist ja suhtlusoskustest. Me rõhutame detailide olulisust ning anname endast parima mõistmaks külastajate soove enne nende välja ütlemist. Kuid meie kõige suurem eelis on oma tööd armastavad ja hindavad töötajad, kes kohtlevad igat klienti kui indiviidi.

Kui palju võidab Horisont selle auhinnaga kliente juurde?

Me usume, et see aitab eelkõige ennast rohkem teadvustada kohalikule restorani külastajale. Hotellis paikneva restoranina võib jääda mulje nagu oleks Horisont eelkõige mõeldud Swissôtel Tallinnas ööbivatele klientidele, kuid meie jaoks on sama oluline olla olemas ka inimesele, kes meie majas ei peatu. Silverspooni võitude näol tunnustuse ja tähelepanu saamine aitab end paremini turul positsioneerida kui oluline osa Eesti toidukultuurist.

Mida aga tähendab Silverspooni tagasitulek Eesti restokultuurile ja -valdkonnale?

Silverspooni konkurs on kasulik nii restoranidele kui klientidele. Külastajatele lihtsustab see valikute tegemist vastavalt ootustele ning avardab silmaringi pakutavatest maitseelamustest. Restoran saab võimaluse oma nišši tutvustada ja samas ka panna end proovile konkurentsitihedas restoranimaailmas. Kõrvutades sarnase tasemega restorane, kiirendab see ühtselt kõigi arengut, sest on võimalus näha oma eeliseid ning puudujääke ning neist õppida.

Kas Horisont osaleb ka järgmisel aastal Silverspooni võistlusel?

Horisont osaleb kindlasti ka järgmine aasta Silverspoonil. See on suurepärane võimalus näidata, et me oleme suutelised kõrget taset hoidma ja jätkuvalt tõestama, et Horisont on Eesti üks parimaid restorane.